Tällaisen tunnustuksen sain Pirjolta sekä Annikselta, eli seitsemän asiaa minusta ja sitten jakaa eteenpäin seitsemälle, mutten ketään tähän nyt laita erikseen, kun tuntuu stalkkauspiirini jo aikalailla käyneen läpi :)

1. Menin kihloihin perjantaina ja olen vieläkin ihan huumassa, joten kerronpas sen täälläkin!

2. Olen riippuvainen suklaasta, kynttilöistä ja korkokengistä.

3. Haluaisin olla mukana hyväntekeväisyydessä, siitä tulee hyvä mieli.

4. Yksi paheistani on se, että haalin liikaa tekemistä ja sitten en saa tehtyä mitään. Nytkin opiskelen sekä iltalukiolla että oppisopimuksella, olen ratsastusseurani rahastonhoitaja ja käyn autokoulua. Tähän lisäksi kihlattu ja harrastukset niin kalenteri on aika täynnä...

5. Rakastan matkustamista ja odotankin innolla että saan ajokortin ja mahdollisuuden lähteä käymään kauempana kuin lähikaupassa. Ulkomailla on myös ihana käydä!

6. Inhoan banaania! Jos juhlissa on täytekakussa banaania, enkä tiedä sitä, en voi nielaista ensimmäistäkään palaa. Samoin jos joku sanoo että "tuossa on banaania" leikillään (vaikkei oikeasti ole) niin en voi syödä kyseistä juttua.

7. Olen uskomattoman huonomuistinen. Saatan lähteä ulkoa sisään hakemaan jotain, enkä enää sisällä muista mitä se oli. Silti koulussa olen pärjännyt todella hyvin.

 

Sitten neulejuttuja, äitin Step-sukat on ihan kohta valmiit joten pääsen kohta aloittamaan huivia SNY-langasta! Kuvia en valitettavasti vielä saa kun unohdin kameran toiseen kotiin :)